Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Mishandelen van vogels op TT Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-16 - 17:11:44

Tevens nog een opmerking over enkele opmerkingen; deze maken weer duidelijk dat er mensen hier komen die alleen maar met modder willen gooien. Dit geldt dan niet alleen voor de poster. Inderdaad is het al een tijdje rustig geweest rond enkele personen. Laat dit ook rustig blijven.

Zoals al in andere topics aangegeven: KIES JE WOORDEN ZEER ZORGVULDIG! Zo blijft het leuk om te posten.

Ben ik het volledig met je eens, maar staan hier nu echt vervelende dingen zo ja welke?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-10-16 - 17:49:59

Nee, hier staan niet direct vervelende dingen op de directe uitingen van paccie misschien na, maar dat is persoonlijk. Hij beticht mensen direct weer van leugens. Ik weet niet of hij Atlantis kent maar dit soort stekende uitingen vind ik overbodig.

Sommige echter schijnen niet met gewone taal te kunnen overtuigen en daar doelde ik nu op. Verder niets eigenlijk.

Daarbij blijft natuurlijk wel dat dit een volkomen leeg topic is end at wind ik jammer.

Maar je kan niet alles hebe.

wink ;)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-16 - 18:14:59

Ok daar kan ik me helemaal in vinden.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-10-16 - 18:38:47

LAAT OOK MAAR


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-10-16 - 23:26:39

sorry parkietenpeter maar nu ben ik het even niet met je eens


quote
paccie misschien na
Hij beticht mensen direct weer van leugens.


quote
Ik ben geschokt dat sommigen in staat zijn om vogels te mishandelen op TT om iemand (te kloten'.
Gisteren stelde ik vast dat 3 vogels van mij precies langs een muur geschraapt zijn.Ze zaten piekfijn en netjes op het moment van de inkorving maar toen ik ze zag op de receptie dan waren ze volledig vuil,geschaafde veren en ging er bloed aan de vogels,ééntje kon zelfs nog met moeite op stok zitten...bij een andere vogel waren er veren op de rug en nek geplukt


was dit verhaal dan waar


dat water flesjes wel eens verwisseld worden ja dat gebeurt wel eens soms heb je er een oude opzitten en krijg je een nieuwe weer.

dat atlantis verder niet wil vertellen wat er is gebeurt vind ik na de beschulgigingen die hij/zij deed verbaasd mij zeer.

er worden nu toch mensen ergens van verdacht en voor de TT in het algemeen is het ook weer geen positieve reclame


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-10-17 - 08:47:36

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Herman,

Ik kan mij jou reactie wel goed voorstellen.
Het gaat er ook om dat ik niet weet of paccie hier meer van weet. Ik schreef ook dat ik niet wist op paccie atlantis misschien kent. Omdat uit zijn reactie niet blijkt dat hij op de hoogte is van de situatie en omdat hij al vaker uithaalde met stekende bewoordingen kwam ik nu tot deze conclusie. Zeker omdat atlantis niet meer reageert, vind ik niet dat dit weer zo'n lege discussie mag worden waar alleen maar onrespectvol heen en weer geworpen wordt met beschuldigingen. Dit is iets waar paccie zich in het verleden in ieder geval een kei in heeft betoont.

Als iemand een ander voor leugenaar uitmaakt zal hij dit gedegen moeten funderen en niet omdat hij dit zo voelt ofzo. Dit soort opmerkingen hebben wij in het verleden al te vaak zien uitgroeien tot een hoop heibel. Of het verhaal van atlantis waar is weet ik natuurlijk ook niet, maar daarom gaat dit dan ook verwidjert worden, omdat lege beschuldigingen VogelArena niet verrijken.

Aangezien niemand weet, of in ieder geval duidelijk wil maken, wat er met de vogels van atlantis gebeurt is en niemand helderziend is zodat hij de situatie hier gefundeert kan verklaren, sluit ik hiermee af:

Het is ontzettend jammer dat er dingen fout gaanm op een TT, thuis, in de winkel en tijdens medische behadneligen, maar het is aan niemand om anderen zwart te maken zonder dat men het naadje van de kous kent. Is men wel op de hoogte dan zal men dit ook duidelijk mogen laten blijken anders ben ik genoodzaakt zo'n topic te beëindigen.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-10-17 - 10:02:23

en hoe zo weer van leugens ik heb nog nooit iemand besculdigd van een leugen maar moet ik het met iedereen eens zijn dan ik ben niet zo n meeloper en zolang hij niet reageert heb ik hier zo mijn twijfels en trouwens ik ken die man niet dus peter ik zou zelf maar eens goed kijken wat je schrijft voor je zelf iemand beschuldigd laat hij maar vertellen wat er is gebeurd want hij zet nu wel zijn vereniging te kijk en de tt com


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-10-17 - 10:56:53

quote
Dit is iets waar *** zich in het verleden in ieder geval een kei in heeft betoont.


Heel vervelend is het als mensen hun geschil meenemen van het ene topic naar het ander. Zekers omdat je dan niet meer vrij een mening kunt uiten. Dit geld toch ook voor de beheerders van de site hoop ik?

Erwin


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-10-17 - 11:34:39

Natuurlijk ga ik hier niet eindeloos over disussieren;
quote
nou ik doe ook al 20 jaar tt en ik heb dat nog nooit meegemaakt dus vertel anders weer een leugentje of wil je aandacht

(Ik cursiveer)
Dit zijn de woorden van paccie en niet van mij, ik lees hier duidelijk uit dat hij iemand beticht van liegen.

Ik ben de eerste die iemand het voordeel van de twijfel wil geven; dat men kan veranderen, maar als er direct weer opmerkingen komen die in de lijn liggen waarvan bekend is waar het uikomt, ben ik de aangewezen persoon om hier actie op te ondernemen en zal dit ook doen.

Hierover zal ik verder niet uitwijden.

Mocht iemand verder nog iets toe weten te voegen over het onderwerp waar atlantis over begonnen is, graag. Anders gaat het over.


weggy
Website Member
Posts :80

Website Member
2005-10-17 - 13:04:29

Over atlantis zijn vogels weet ik ook niets en daarmee is mijn reactie misschien niet helemaal op zijn plaats hier,maar ik ga ze toch zetten.

Mijn buurman heeft de laatste tijd ook af te rekenen pesterijen allerhande op tentoonstellingen.
Hij en zijn broer zijn al verschillende keer kampioen in verschillende klassen en soorten geweest,op regionaal,provinciaal,nationaal en europees vlak. Voor de goede orde; ik woon in belgie. De laatste tijd blijken er vogels te worden verwisselt (gestolen dus en een andere minderwaardige vogel in de plaats gezet) en licht mishandeld (niet zoals atlantis zei,maar een paar pluimen weg of iets dergelijk). Dit vooral op regionaal vlak.
Jaloezie is dus niet ver te zoeken in de tentoonstellingswereld en ik kan het wel aannemen dat het is gebeurt met de vogels van atlantis.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-17 - 17:02:59

ATLANTIS komt ook uit Belgie, wellicht is dit daar toch een probleem. echter Atlantis wees dan duidelijk en leg de casus eens rustig uit. Ik denk dat veel belgen er wat aan zouden hebben. En pacci? ofwel Bosma even niet zo fel reageren als je wilt.


atlantis
Oud Lid
Posts :37

Oud Lid
2005-10-18 - 03:54:23

Zoals ik al aangaf heb ik besloten om ermee te stoppen

Het is een samenloop van omstandigheden maar als je niks dan negatiefs nieuws of kritiek krijgt op alle gebied...en dit gaat dan niet alleen over de vogels of berrichten maar ook i.v.m famillieleden,ontslagen op het werk bij mezelf en mijn vriendin(net als je een huis gekocht hebt)...
Bovendien is deze periode van het jaar zoal emotioneel door enkele goede vrienden die ik in het verleden verloor in een dom ongeval,...ik kan veel verdragen maar ben ook maar een mens(grote mond klein hartje)

Maar wat er zich afspeeld op TT heeft mij toch erg negatief verrast ;

- onbekwaamheid en gebrek aan kennis bij de keurders
- jaloezie en minachtig t.o.v. nieuwe deelnemers
- gebrekkige organisatie
...

Daarom heb ik besloten een sabbatperiode in te lassen...als alles terug op plooi is kom ik misschien wel terug maar momenteel zit ik met diepe wonden...
Ik geef wel toe dat ik overdreven gereageerd heb op bepaalde zaken i.v.m. TT maar dat komt eenerzijds door een slechte voorlichting(dus falend bestuur) die nieuwelingen onvoldoende inlicht over bepaalde zaken die kunnen gebeuren/foutlopen...en anderzijds door de emoties van eerder genoemde privezaken...

Wat mij wel opvalt is dat het steeds dezelfde garde is die negatief reageerd op beslissingen of berichten van 'jonge'liefhebbers...wat nog eens bewijst dat jullie met een probleem zitten...dus als je wilt dat de hobby niet uitsterft met jullie of meer nieuwe gezichten wilt zien op TT dan gaan jullie daar moeten aan werken...

Hierbij laat ik het...ik kan nog vele tips geven naar het bestuur toe maar het wordt tijd dat ze zelf eens gaan nadenken...


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-10-18 - 07:13:05

Atlantis,

Dank je wel voor jou reacie.
Het is betreurenswaardig hoe e.e.a zich opvolgt. Veel sterkte wens ik jou hierbij.

Het is jammer dat op zo'n manier je hobby tegengestaan wordt, of dit nu met opzet of per ongeluk gebeurt.

Veel succes,
wink ;) Peter


sarell
Website Member
Posts :177

Website Member
2005-10-18 - 13:27:50

He Atlantis!
Niet onder de tafel gaan zitten nu hoor! probeer er boven op te blijfen!
Wat er ook al in je prive leven gebeurt, da, zeer betreurens waardig, maar het leven is vol moeite en verdriet, vergeet dat niet. Mijn broer zei wel eens een keertje,: Problemen moet je niet op zoeken, die worden je gewoon op een dienblad toegeschoven....... Het komt er aan sonder dat je het wilt.

Dus probeer kop boven water houden hoor!Ga maar rustig alles overdenken, dat kan goed zijn voor een mens, maar zak er niet onder weg.
kop op!


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2005-10-18 - 13:48:56

Atlantis

Ik sluit me bij sarell aan, beter een atlantis in de hand dan 10 van die bestuursleden in de lucht.

sterkte Goulds




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 124 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede