Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Muizen en ander ongedierte. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2007-05-19 - 15:02:26

sinds mijn oude houten voliere is vervangen door een aluminium hebben wij er (bijna) geen last meer van, ze kunnen er niet meer in kruipen.

Bovendien hebben wij het voer in bakken waar ze niet in kunnen , en inderdaad voedselresten en zaadresten opruimen zodat er niks te halen valt.

Verder loopt er hier een zeer attentte jack russel rond, die als hij er eentje vind ( laatst had hij een grote steen voor me neergelegd, de deugeniet) netjes voor me neerlegt en dan een beloning krijgt.

Marianne.


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2007-05-23 - 20:02:48

Ik heb de verhalen een beetje doorgenomen en een ieder is het er wel over eens dat muizen overal kunnen komen waar eten te vinden is maar al is er niks kunnen ze nog voor overlast zorgen daarom altijd valletjes zetten en natuurlijk de kooien of volieres schoon houden als er gekozen wordt voor metalen kooien/volieres wil niet zeggen dat overlast over is grote stukken spiegelgladde oppervlakken zijn gewoonlijk onneembaar voor muizen maar blijf altijd allert ze komen door bijna overal doorheen verdelgen tot we erbij neervallen is het devies
Paul


v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2007-05-28 - 12:35:24

een muis komt inderdaad overal doorheen,
heb in de garage een spouw gemaakt met lijmblokken het was over met de muizen dacht ik tot ik erweer een paar zag lopen nu hebben ze twee gaten door de lijmblokken heen geknaagd blokken zijn 7 cm dik, dus word het toch tegelen in de vakantie.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-05-28 - 16:43:54

Muizen hebben een hekel aan knagen in zachte teer. Als je een plaat hout (of zelfs gipsplaat) insmeert met koudlas voordat je hem er op zet, beginnen ze er niet aan.
Zelfs na 20 jaar heb ik op die plaatsten geen last van doorknagen.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-05-28 - 19:11:11

Klopt Karel want dan krijgen ze de bek niet meer van elkaar happy :)happy :)happy :)happy :)happy :)happy :)wink ;)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 209 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede