Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > nieuw hier en wat vraagjes.... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Marjolein
Website Member
Posts :6

Website Member
2007-06-11 - 14:03:51 send message to Marjolein

Hoi hoi,

Als je een nieuwe kooi koopt kan je het beste speeltjes en stokken uit de oude kooi op (dezelfde wijze) overplaatsen, zo heeft hij toch wat vertrouwde dingen in zijn nieuwe omgeving.

Nog even een advies over het schreeuwen, het is zo dat de meeste papegaaien ect. 1 of twee keer per dag een schreeuwmoment hebben. Dit kan je heb beste negeren. Als hij dan gestopt is met schreeuwen heel even wachten en dan als hij nog steeds stil is kan je naar hem toegaan en hem uitgebreid belonen voor het feit dat hij stil is. Als hij weer begint te schreeuwen loop je gewoon weg om weer terug te komen als hij rustig is.

Heel veel succes!

Groetjes Marjolein


patje 70
Website Member
Posts :8

Website Member
2007-06-11 - 16:34:47 send message to patje 70

inderdaad marjolein je heb gelijk.
ik heb wel de speeltjes overgezet en eigelijk sinds vanmiddag klimt ie een beetje door de kooi.
omdat ie er bij mij ook uit mag had ik de deur en de bovenkant open gezet en eindelijk heeft ie t door of durft hij t nu pas dus ik denk dat dat wel goed komt.
gr patje70


Marjolein
Website Member
Posts :6

Website Member
2007-06-12 - 19:24:51 send message to Marjolein

Dat denk ik ook. Fijn dat hij al een beetje begint te wennen. Het zal misschien even duren voordat hij helemaal gewend is (de een is nu eenmaal sneller gewend dan de ander), maar volgens mij gaat dat wel goedkomen.




theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2007-06-12 - 20:57:12 send message to theelepeltje

Damn, het blijven nog gewoon wilde vogels en die kan je nooit helemaal naar je eigen hand zetten.


patje 70
Website Member
Posts :8

Website Member
2007-07-16 - 17:14:46 send message to patje 70

nou t is helemaal goed gekomen met de nieuwe kooi.
hij vind t prachtig klimt en klautert de hele kooi door .
hij heeft ook vrij snel door hoe t deurtje open zou kunnen gaan maar kan niet bij t extra slotje komen.
maar nu een andere vraag ''kan of kun je een kakatoe van 7 jaar nog wat aan leren of liever gezegt afleren???
hij bijt nogal graag je shirt kapot als ie op je schouder zitdus laten we hem steeds alleen op de hand zitten.
mvg patje



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 193 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede