Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > argo van de parkieten aktie
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


pitoe
Oud Lid
Posts :27

Oud Lid
2004-03-15 - 18:25:46

groot gelijk argo... als je iets niet vraagt moet je het ook niet aannemen en hoeft men het je ook niet aan te zeuren... je doet pracht werk en aan al die mensen die hun zegje hebben gedaan in dit forum WORD DONATEUR wat is nu 10 euro als DIERENVRIEND
en je hoeft er je slaap niet meer voor te laten want je kan alles lekker lezen in je nieuwsbrief

DUS KAN HET SIMPELDER
johan en de rest geef het voorbeeld...


steynkorse
Website Member
Posts :156

Website Member
2004-03-15 - 21:35:00

Ik zou tegen iedereen zeggen: Bekijk het eens vanuit een andere standpunt, stel u zit in de bijstand uw kind krijgt een ongeluk en wil graag een parkietje, u heeft geen geld, WAT DAN. Dan is daar Argolive, uw redding, u blij, iedereen blij. Ik kan goed begrijpen dat Argolive het niet met iedereen goed kan vinden. Dat kan ik zelf ook niet. Maar waar gaan deze discussies nu helemaal over. Het moet allemaal een beetje gerelativeerd worden. Er zijn ergere dingen in de wereld en ik wordt een beetje droevig als ik dan zo'n zinloze discussie lees, waarin nota bene volwassen mensen ruzie aan het maken zijn
Vr. Gr
steyn korse (16 jr)


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2004-03-15 - 22:47:41

Argo
ik heb 3 emailadrssen van vogelweelde meppel tot mijn beschikking en op GEEN van de adressen heb je een mail gestuurt.
quote :ik had begrepen dat dat zou zijn tot aan de vogelmarkt in meppel.
en dan zou hij verdwijnen.
Ik heb niet afgesproken hoe lang de actie op onze site zou staan.
Dus als je mij een goed duidelijke omschrijving van de actie met dus de 3 soorten er bij kunt geven via de mail dan plaats ik de actie weer op de site en attandeer ook de leden van onze vereniging hier op mvg arjan
info@vogelweeldemeppel.nl


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-03-16 - 07:08:40

steynkorse zinloze discussies bestaan er niet,dat is net zo dat er geen domme vragen bestaan alleen domme antwoorden


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-03-16 - 08:07:00

Dat het een actie is die leeft bij veel mensen mag ondertussen duidelijk zijn denk ik wink ;)

Ik heb zelf geen enkele ervaring met argo of de actie , maar kan mij best voorstellen dat er kwekers zijn die na het weigeren van aangeboden vogels erg negatief zijn gaan kijken naar de actie , ook vind ik het wat cru hoe argo hier reageerd op vogels waar hij niet om gevraagt heeft en dat hij deze dan ook niet aanneemt omdat er niet om gevraagt is , op zich kan ik me dat standpunt nog wel indenken maar als een kweker teksten als

"Daarom kregen we een aantal valken en grasparkietjes van kwekers met een goudenhart.De vogeltjes mogen niet ouder dan 4 weken zijn en Argolive voedert deze vogels dan met de hand verder op... en onze eerste vogels werden geplaatst met GROOT succes.
"HEB JE ZEER JONGE VALKPARKIETEN, ROSE BOURKES, KAKARIKI'S OF ANDERE PARKIETEN DIE GESCHIKT ZIJN, SCHENK ZE DAN AAN ONZE ACTIE "

of

"De stichting is op zoek naar jonge parkietjes die aan de zieke kinderen worden geschonken. Voor hun een kameraad, wat hun leven weer wat meer plezier geeft.

Schenk een jong parkietje of wordt donateur voor 10 Euro per jaar."

Argo zou moeten begrijpen dat kwekers eerst goed nadenken voor ze dieren aanbieden , als een kweker dan besluit de actie te ondersteunen is dit uit net zo'n goed hart als waar argo de actie mee ondersteund , ik kan me goed voorstellen dat als je vogel dan geweigerd word en je hier reacties in de discussie leest over dat mensen niet moeten aanbieden wat er niet gevraagt word dit het vertrouwen alleen maar verkleint ipv. vergroot tenslotte worden andere parkieten wel degelijk gevraagt dus waarom worden die dan bij aanbod geweigerd ?

Dat de stichting goed werk doet mag duidelijk zijn , ik denk ook niet dat dit zozeer in twijfel getrokken word maar een gezonde kritische noot is in zulk soort acties ook op z'n plaats dat valt niemand kwalijk te nemen , ik denk alleen dat de communicatie grotendeels het probleem is, ongeacht wat voor karakter argo heeft en misschien een gebrekkige manier van communiceren erop nahoud is het wellicht verstandig een wat openere houding in te nemen en wellicht wat minder aanvallend te reageren op vragen die komen over de actie en in het bijzonder over het weigeren van dieren.





Staaf
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2004-03-16 - 08:33:43

onlangs belde ik naar argo dat hij bij mij twee
geelvoorhoofd kakarikis van drie weken oud mocht komen halen,daarvoor moest deze jongen ongeveer
200km rijden,hoeveel tijd en geld gaat hem dat kosten eer die vogels volwassen zijn? als dat voor winstbejach is amaaaaaiii,in ieder geval ik
heb ze geschonken in goed geloof en is dat zo niet dan is dat spijtig voor hem maar dit geloof
ik niet,ik hoop en geloof dat ik er een kind eventjes blij kan mee maken . den bierman


johan t w
Oud Lid
Posts :36

Oud Lid
2004-03-16 - 08:34:01

Wat Natasja hier schrijft kan ik mij geheel in vinden.
En dan blijkt maar weer Steynkorse dat dit in het geheel niet een zinloze discussie is en ook niet dat deze topic negatief is als mede meer een stukje reklame waar meerdere mensen hun mening sommige negatief en sommige positieve reakties opgeven.
In het begin gaven angelique de webmaster en zelf Argo een negatieve reaktie op deze topic waar de een later meer bij draaide dan de ander maar over het algemeen zijn de reakties erg positief tenoemen,en als argo dan ook nog ietje meer opzijn woorden keuze let zou dat helemaal prachtig wezen.
Gouldamadine ik heb even op de site gekeken en zag daar op een foto een paar mensen staan waar iemand een mooi papier in z'n hand heeft zou zoiets ook naar deze man toe kunnen en de vraag is nu meteen of andere verenigingen die aktie van argo ook willen ondersteunen dat zou erg mooi wezen.
gr Johan


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2004-03-16 - 08:55:54

mensen houd toch eens op met dat gedoe, argo doet goede dingen (denk ik) waarom moet er toch tegen zoiets worden aan geschopt?
ik ben het zolangzamer hand zat dat gezeik tegen elkaar.
waarom gunnen jullie niet elkaar het licht in de ogen is dit jaloezie?
mijn stelling is :wie goed doet , goed ontmoet.
frensie


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-03-16 - 11:34:15

frensie , waarom is het zo erg als mensen niet direct alles voor goed /waarheid en eerlijkheid aannemen ?

Het kan toch helemaal geen kwaad als mensen vraagtekens zetten bij bepaalde acties , het gaat mensen alleen om meer duidelijkheid in bepaalde zaken , ik zie daar niet zo het probleem van de meeste stichtingen moeten verantwoording afleggen , vind ik juist een goede zaak.


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2004-03-16 - 12:30:23

dat bedoel ik nou.
steeds maar weer dat gezeik, laat het toch rusten dit gedoe elke topic is al negatief gemaakt.
hou er toch mee op dit gezeik komt de site niet ten goede.
en kom van af nu met iets positiefs .
of agabird moet een appart hoekje vrij maken waar je lekker op elkaar kan schelden en tieren en iedereen zwart maken en weet ik veel.
als het zo door gaat met dit gezeik steeds, gooi ik de site van mijn pc af.


ARGO LIVE KINDERWENS
Oud Lid
Posts :20

Oud Lid
2004-03-16 - 12:33:36

beste frensie

top antwoord en je hebt groot gelijk...
bedankt eindelijk eens iemand met verstand
en voor de rest zijn we een belgische stichting en vallen onder de belgische wetgeving en dat heeft niets te maken met de nederlandse TOTAAL VERSCHILLEND EN BIJ ONS IS EEN STRENGE WETGEVING OP DE PRAIVECIE


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2004-03-16 - 12:45:33

graag gedaan argo.
er zijn hier mensen op het forum die het gaan verzieken voor een ander door overal negatief op te reageren. laten deze mensen zich meer bezig gaan houden met hun eigen dingen en niet een ander de grond in trappen.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-03-16 - 15:00:51

quote
ARGO LIVE KINDERWENS
16 maart 2004 - 12:33
beste frensie

top antwoord en je hebt groot gelijk...
bedankt eindelijk eens iemand met verstand
en voor de rest zijn we een belgische stichting en vallen onder de belgische wetgeving en dat heeft niets te maken met de nederlandse TOTAAL VERSCHILLEND EN BIJ ONS IS EEN STRENGE WETGEVING OP DE PRAIVECIE

Dit vind ik een regelrechte belediging jegens de mensen die met gezond wantrouwen reageren !

Nou weet je jullie je zin , de wereld is mooi , zonder geweld / diefstal /zieke dieren -geesten /zonder malafide stichtingen en iedereen is blij en gelukkig en niemand word ooit belazerd.
Have fun in your world .

Volgens mij ligt de discussie meer aan de mensen die zogenaamd zo positief op alles moeten reageren als de mensen die gewoon uitleg vragen op dingen waar ze vraagtekens bij zetten , maar blijkbaar zijn hier mensen van mening dat je alles maar direct moet geloven en vooral nergens kritisch op mag reageren.


en privacy .. kom op zeg enkel omdat er een paar kwekers vragen naar de reden waarom sommige soorten worden geweigerd terwijl er gelijktijdig wel naar gevraagt word in advertenties en op de website ?
Zie niet in wat het antwoorden van die vragen met het schenden van privacy te maken zou hebben.

Als een kweker een soort aanbied waar jullie zelf naar vragen is het toch niet zo gek dat deze kweker ook wil weten waarom zijn dieren dan geweigerd worden , en begin dan niet weer over dat er maar drie soorten gevraagt worden want dat is niet wat de teksten op de website en in de advertenties vertellen.

en als op die vraag nou eens inhoudelijk gereageerd zou worden was deze hele discussie niet nodig geweest , let wel inhoudelijk en dus niet weer het gezeur over dat er maar 3 soorten worden gevraagt terwijl er op de website iets anders word vermeld of valt een grasparkiet nu opeens niet onder de parkieten ? en is een engelse parkiet ook opeens geen parkiet omdat hij geen kuif heeft ..?




Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2004-03-16 - 16:23:10

Jongens zullen we niet ophouden met deze discussie we hebben antwoord gehad van Argo waarom hij bepaalde soorten weigert en hoe hij werkt en dat is duidelijk.
Laten we nu stoppen want nu wordt het mierenneuken en persoonlijk. Laat mensen nu zelf beslissen of ze Argo wel of niet willen helpen.
Agabird misschien is het handig als jij het topic nu sluit.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-03-16 - 16:59:11

Inderdaad tijd om te sluiten.

Voordat het verder verzand. Ik denk da begin plaatser wel een aardig beeld heeft gekregen, en dat zijn vragen opmerkingen wel aardig aan bod gekomen zijn.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 248 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede