Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > zieken na vogelshow Weurt Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-11-18 - 18:29:56 send message to Strigiformes



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-11-18 - 19:05:46 send message to mijnkaketoes.nl

Bas

Dank je wel

Henk


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2007-11-18 - 21:48:01 send message to henkdelaat

Bedankt wiechmann

Ik hoop dat deze personen eerst eens meer info gaan inwinnen voordat ze iemand als ongeloofwaardig hier neerzetten,en er niet omheen gaan draaien als zij ongelijk hebben en dit gewoon toegeven(als grote mensen) dat zij in de fout zijn gegaan en te voorbarig een conclusie hebben getrokken.

Anders is het niet leuk meer om hier aan deel te nemen.

gr henk


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-11-18 - 22:12:02 send message to mijnkaketoes.nl

Zoals ik al zei Henk jullie hebben het van bronnen dichtbij. De anderen draaien er inderdaad weer een punt aan. Maar ja dat gebeurt nou eenmaal, zou me er niet teveel van aantrekken als ik je was, En na deze melding zal ik wel weer aan de beurt zijn. Maar goed kan er zo langzamerhand niet warm of koud meer van worden. Op zich vind ik het overigens geen enkel probleem dat de regels worden aangescherpt.

Henk


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2007-11-18 - 22:17:04 send message to molineti

Dit bericht is 3 keer gewijzigd

user wiped their message


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2007-11-18 - 22:26:00 send message to henkdelaat

Best henk

Ik wordt er ook niet warm of koud van maar vindt het alleen vervelend dat het steeds dezelfde
persoon(en) zijn die altijd zitten te vitten op bepaalde topics die hier behandeld worden,en zelf nog maar weinig ervaring hebben in het kweken met vogels papegaaien of parkieten.

En als ze denken de wijsheid in pacht te hebben omdat zij enkele resultaten behaald hebben op een tentoonstelling,dan zijn ze goed bezig en zullen zij nog veel moeten vragen i.p.v. te oordelen.

ps heb je mailtje beantwoord(sorry).
gr henk


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-11-18 - 22:32:37 send message to mijnkaketoes.nl

Henk

Bedankt voor het mailtje

Henk


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2007-11-18 - 22:44:55 send message to henkdelaat

Als mensen zich aangesproken voelen gaat het geweten knagen.

Maar ik ga geen namen noemen,maar als ik het met iemand niet eens ben of dat hij niet volledig is met zijn info dan zal ik dit nog anders vertalen.

Er zijn toen wel degelijk div papegaaien en parkieten opnieuw op lijst 1 gekomen.

De DGK-amazone(oratrix) die was er in 1990 van afgevoerd en in '96 weer terug er op gezet.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-11-18 - 22:47:55 send message to Wickingh

quote
maar vindt het alleen vervelend dat het steeds dezelfde
persoon(en) zijn die altijd zitten te vitten op bepaalde topics die hier behandeld worden


Misschien dat we dat in de toekomst met zijn allen kunnen voorkomen.
Van gevit op anderen wordt niemand beter en bevorderd de sfeer niet.
Iedereen heeft zo zijn/haar eigen ideeen en opvattingen , zijn die verkeerd omdat je zelf er anders over denkt?

mvg Frank


Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-11-18 - 22:48:04 send message to Strigiformes

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
te voorbarig een conclusie hebben getrokken.
Als er iets voorbarig is, is het wel de aankondiging van een of ander handelaar gelijk voor waar aan te nemen. Heb je zelf wel eens die berichten gecheckt. Heb je uberhaupt wel eens met Laser hierover gebeld.
Hier heb je het nummer 0800-2233322 alleen tussen 14.00 en 16.00.

Frank, het gaat niet om ideeen of opvattingen, het gaat hier om de werkelijkheid en wat er nu speelt en dat is - dat niet voor alle vogels een registratie moet worden bijgehouden en dat niet alle vogels op cites a staan. En als dat veranderd dan krijgen we daar wel bericht over via LNV en niet via een handelaar.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-11-18 - 23:00:52 send message to Wickingh

Dat snap ik Bas,ik heb het ook proberen te nuanceren, maar dat er in de nabije toekomst veranderingen gaan komen heeft Henk gewoon gelijk aan.
Ook heeft hij gewoon gelijk als hij zegt dat hij voelt dat soms mensen op een nogal ""vittende manier"" hun gelijk koste wat het kost willen halen.

mvg Frank


Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-11-18 - 23:06:24 send message to Strigiformes

Ik denk ook dat er veranderingen komen maar ik hoop dat ik geen gelijk heb.wink ;)


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2007-11-18 - 23:20:49 send message to henkdelaat

Zeker heb ik dit geprobeerd.

Jullie begrijpen toch zeker wel dat de betreffende instanties hier geen info over geven.

Ik ben geen Journalist die wel overal toegang schijnen te hebben met of zonder €'s.

Maar als iemand er niet in geloofd dan snap ik niet dat hij reageerd met allerlei opmerkingen.

henk


Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-11-18 - 23:35:03 send message to Strigiformes

Henk,
We zien het wel.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2007-11-19 - 08:06:32 send message to johanblok

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Natuurlijk komen er veranderingen, dat is heeeeel oud nieuws. Het interessante is hoe en op welk niveau men met deze veranderingen bezig is (op nationaal niveau is de minister nooit happig geweest op opleggen van meer regulering: het resultaat is niet-functionerende wetgeving die al jaren bestaat, kortweg: negatief/positief lijst). Europese commissie is een ander verhaal, maar dat gaat over nog veel meer schijven, bovendien heeft dan doorgaans elk land de mogelijkheid om het weer iets anders te implementeren.

Als je er iets over meld, zorg dan ieder geval dat je de bestaande wetgeving enigzins snapt, en deze niet door elkaar mixt.

Nogmaals, soorten op CITES I/II plaatsen of verwijderen heeft niets te maken met nederlandse of europese wetgeving (nog sterker daar hebben deze overheden nauwelijks invloed op), maar is een internationale aangelegenheid op de jaarlijkse cites conferentie waar gekeken wordt naar de bedreigingen voor het voortbestaan van de soort in het wild.

P.S. Ik ben vinnig tegenover henkdelaat gezien zijn sterke neiging over persoonlijke ervaring en deskundigheid te oordelen.

@strigiformes: mooi verzameling links van documenten die soms lastig te vinden zijn.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 117 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede