Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Dennis gesignaleerd onder andere naam
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2008-01-17 - 15:33:48 send message to henkdelaat

Dezelfde staat er nu weer met een advertentie op vogelarena,en heeft zich vandaag ingeschreven onder dezelfde naam en telf nr xxxxxxxx.
Het mail-adres is xxxx@xxxtbird.nl.


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2008-01-18 - 05:49:46 send message to bert1974

er is helemaal niets mis om met vogels op de markt te gaan staan.
maar voor iemand met twee winkels in nederland, en met zoveel keus in vogels is het normaal niet nodig om op de markt te gaan staan.
dat hij dit wel doet is naar mijn mening een reactie van de mensen de verkoop in de winkels gaat dan in mijn optiek niet zo goed.
want als de winkels goed draaien waarom ga je dan op de markt staan .
dat heb je dan toch niet nodig al dat gesleep met die arme vogels geeft alleen maar extra stress voor die dieren.
dit is natuurlijk mijn gedachte of dit werkelijk ook zo is weet ik natuurlijk niet.

groeten bert


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2008-01-18 - 10:16:24 send message to agabird

Inderdaad dat was ook Dennis. Ik heb de advertentie's verwijderd en het account geblokkeerd. Tevens een mail gestuurd met het verzoek hiermee op te houden.


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2008-02-22 - 21:18:24 send message to henkdelaat

VRIJDAG 22-02 WEDEROM DEZELFDE ADVERTENTIE OP MARKTPLAATS VAN DENNIS.

XXXXXXX

fam willems

[b](het is niet geaccepteerd om advertenties hierheen te kopieren. Ook niet om te waarschuwen. Zie hiervoor; http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=278)[/i][/b]


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2008-02-22 - 22:59:00 send message to meyer

En toen stond er hier ook een advertentie !!laugh :D


Groeten Meyerwink ;)


clearbody
Website Member
Posts :22

Website Member
2008-04-23 - 14:38:32 send message to clearbody

het is niet geaccepteerd om advertenties hierheen te kopieren. Ook niet om te waarschuwen. Zie hiervoor; http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=278


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

Peggy
Website Member
Posts :153

Website Member
2008-08-24 - 02:53:09 send message to Peggy

och... Rijswijk adverteerd toch ook vanuit Leiden en Gouda, dat gespuis kan je toch niet tegen houden.
nu spreek ik dan wel over advertenties op bijvoorbeeld MP, maar als ze willen zal het ze hier ook lukken.
zolang ze maar zo dom blijven elkaars foto's te gebruiken...sad :(sad :(


snoopie
Website Member
Posts :50

Website Member
2009-01-19 - 21:07:15 send message to snoopie

en in zwolle verkocht ie zowat niks maar .... liet voor t goede doel wel een amazone wegvliegen of was t toch niet de bedoeling.


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2009-01-19 - 21:34:28 send message to meyer

Het is goedkoper dan een reklamevliegtuigje laugh :Dlaugh :D


Groeten Meyerwink ;)


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2009-12-27 - 15:27:41 send message to arjandaf

zet zowiezo al mijn twijfel aan en bij vogelmarkten zoals zwolle gouda enz moet iedereen voor zich weten hoor maar ik weet graag meer over een voor mij nieuwe vogel in mijn bestand zoal : afkomst heel de bloedlijn ziekte beelden en ga zo maar een uur door maar prijstechnisch makkelijker voor sommige en achteraf maar klagen over leed en evt schade heb ik geen medelijde mee.


MET VRIENDELIJKE GROET arjan


lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2009-12-27 - 20:50:46 send message to lorikwekerij

helemaal mee eens arjandaf
bij de kweker thuis de vogels kunnen uitzoeken is toch het meest betrouwbaarder dan een vogelmarkt of dieren winkels
bij de kwekers heb je meestal wel achtergrond info over de vogels
en wat dennis papagaaien betreft die lacht alleen maar om de critiek van ons (de kwekers)want hij weet voor zich zelf wel zeker dat er genoeg kwekers zijn die hun jonge vogels aan hem verkopen en er genoeg mensen zijn die vogels en benodigheden bij hem komen kopen
en laten we eerlijk zijn
er zijn nog jammer genoeg nog steeds kwekers/handelaren (niet iedereen bedoeld) die het niet zo nou nemen met zieke vogels

mvg willem


pakietje
Website Member
Posts :39

Website Member
2010-01-12 - 15:38:42 send message to pakietje

wat een ellende zeg met die handelaren! ik zit in het zuiden kweek geen papegaaien maar wil graag een ara.het is voor particulieren heel erg moeilijk om een betrouwbaar adres te vinden! ik heb van deze site ook maar via via gehoord en ben blij dat ik hem heb gevonden,want dennis vertrouw ik ook niet en ze zijn enorm bot tegen je.ik zie ook vaak van die advertenties over papegaaien aangeboden voor een idioote prijs van 300 euro en dat voor een hyacint! heb eens met ze gemaild maar hier klopt ook niets van.ze staan veel op speurders,wat zijn dit voor een lui? grtjs pakietje


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-01-13 - 22:23:28 send message to whitebulldog

moet je eens snuffelen op de site van tros radar, en dan onder Dennis zoeken.


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2010-01-18 - 20:55:11 send message to RICHARDVHASSELT

DIE MAN UIT HATTEM (WILLEMS)KOOP VOGELS VOOR HEM VORIG JAAR IN ZWOLLE KOCHT HIJ VALKPARKIETEN VAN EEN MAAT VAN MIJ BIJ DE AUTO NOG VOOR DIE DENNIS DUS ZEGT GENOEG


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-02-18 - 20:55:37 send message to X_anita_X

hoi, nou parkietje wat voor lui het zijn kan je wel raden, ze willen dat je geld over maakt en meer niet. die vogel kan je natuurlijk naar fluiten. en op die manier belazeren ze de bende en blijkbaar zijn er mensen die daar ook echt intrappen. DOM DOM DOM want je kan wel nagaan dat je voor dat geld niet een vogel kan kopen wat wel 3x zoveel waard is. ik zie ze ook overal staan (tot vervelends aan toe) ook zie ik steeds vaker dat er GRATIS papegaaien worden aangeboden, ook weer iets waar geen donder van klopt want niemand doet een vogel wat een paar honderd waard is voor niks weg, zit ook weer wat achter. gewoon negeren die handel. ze ziten niet alleen bij de vogels maar ook bij de ras honden en auto's. en ik denk nog wel veel meer. waar ze geld uit kunnen kloppen, zolang er maar mensen zijn die niet het geduld kunnen opbrengen om te willen sparen voor iets wat ze graag willen en denken een 'koopje' te hebben. duurkoop dus.




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 142 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede