Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt zwolle 18 september Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



H.O.H.
Website Member
Posts :98

Website Member
2010-09-02 - 19:33:50 send message to H.O.H.

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik wil helemaal niets of niemand veroordelen op hun uitspraken, en opbouwende kritiek is natuurlijk altijd goed voor een organisatie van zo'n evenement. Ik denk wel dat in ogenschouw mag worden genomen en het is wellicht het meest belangrijke dat; (dat mag best een gezegt worden) dat het word gerunt door vrijwilligers en niet door profs, met hun beste bedoelingen. Het is natuurlijk niet niks om een dergelijk groot evenement iedere keer maar weer te organiseren.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-09-02 - 20:33:26 send message to mijnkaketoes.nl

Daar ben ik het mee eens niets dan lof voor de vrijwilligers.


pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2010-09-06 - 11:40:45 send message to pitylus

Heb het gevoel dat er meer gereserveerd wordt dan vroeger , ik vrees dan ook dat er veel mensen gaan reserveren om vroeg binnen te zijn maar geen vogels gaan aanbieden , vrees voor voor lege plaatjes ten koste van mensen die het wel goed menen , reserveren en wel vogels zouden aanbieden !


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2010-09-06 - 23:24:49 send message to hj de graaf

Dag Pitylus,

Hier waren we zelf ook bang voor dit is echter de vorige keer reuze mee gevallen, uiteraard wordt bijgehouden wie komt en wie niet, de meeste mensen staan er toch al wat langer en vullen netjes hun stand.

Maar om te voorkomen dat mensen reserveren om alleen eerder naar binnen te komen en niet op hun plek gaan staan wordt men alleen toegelaten als men handel bij zich heeft dit ter beoordeling van onze vrijwilligers bij de ingang.

dus iemand zonder vogels en of vogel gerelateerde handel kan zo niet eerder naar binnen komen.

We zullen zien hoe het gaat lopen

mvg,

HJ de Graaf





Birdman
Website Member
Posts :46

Website Member
2010-09-07 - 08:24:02 send message to Birdman

Goeiedag,
Ben nog nooit geweest op de vogelmarkt in Zwolle, maar wilde nu eens gaan kijken. Wat is eigenlijk het adres van de locatie? Of waar kan ik dat vinden?
Groeten van Ad


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2010-09-07 - 11:22:23 send message to hj de graaf

Dag Birdman,


op deze link is alles over de markt te vinden :

http://www.volierevriend.nl/

weet alleen niet of ik deze mag plaatsen van leiding hier.

mvg,

HJ de Graaf


Birdman
Website Member
Posts :46

Website Member
2010-09-07 - 12:11:07 send message to Birdman

Hr de Graaf,

Weet ik ook niet, maar in ieder geval heb ik het nu; bedankt!

Groeten, Ad


sawil
Website Member
Posts :42

Website Member
2010-09-18 - 22:16:19 send message to sawil

hallo hoe was de markt deze keer ???


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2010-09-18 - 22:54:08 send message to barraband

de markt was net als anders zeer goed geregeld


sawil
Website Member
Posts :42

Website Member
2010-09-18 - 23:03:06 send message to sawil

hallo barreband ik bedoelde het aanbod en de verkoop gr piet


WimBos
Website Member
Posts :56

Website Member
2010-09-19 - 01:19:47 send message to WimBos

Als regelmatige bezoeker van de markt in Zwolle en Meppel, viel de organisatie mij niet mee, de kassa´s gingen veel later open dan hier vermeld en het was al na negenen voordat de deuren eindelijk en na veel gefluit en boegeroep open gingen.
De kaartverkoop kan toch gewoon vroeger beginnen en als er staat om 8.30 naar binnen hoeft dit toch niet zo moeilijk te zijn,alhoewel ik veel bewondering heb voor de vele vrijwilligers.


rvk
Website Member
Posts :5

Website Member
2010-09-19 - 10:00:51 send message to rvk

voorverkoop internet-vooruit betalen kaartje- zelf uitprinten- andere ingang voor voorverkoop kaarten en mensen met hekken begeleiden naar de kassa (nu staat iedereen op en hoopje en sluit iedereen aan om de cirkel)


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2010-09-19 - 11:56:06 send message to parrotmaniak

met alle respect voor de organisatie,het was bij de ingang en de kaarverkoop een CHAOS,ik denk dat ik niet weer ga ,nog geluk dat het redelijk droog bleef
waarom geen voorverkoop ,extra verkooppunten op het plein ervoor,kaartverkoop eerder open.
dit zijn dingen die als je zon groot evenement goed organiseerd niet mogen voorkomen


ej roelofs
Website Member
Posts :261

Website Member
2010-09-19 - 12:15:15 send message to ej roelofs

ze moeten de entreekaartjes verkopen bij de ingang als je ook een kaartje moet kopen voor de auto kun je daarna een plekje zoeken voor de auto en je kunt dan zo naar binnen wandelen
lijkt mij veel handiger

mvg erwin


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-09-19 - 12:48:19 send message to Ton Koek

Kaartverkopers op het plein zouden tegenwoordig beroofd en in elkaar geslagen worden vrees ik.

Wat kassa-units huren en d.m.v. dranghekken rijtjes maken, lijkt mij een slimmere oplossing.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 116 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede