Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt zwolle 18 september Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



westerhaar
Website Member
Posts :82

Website Member
2010-09-19 - 13:03:29 send message to westerhaar

ik stond om 9.30 achteraan in de rij sad :(toen er een vrouw naar buiten kwam die zij dar er binnen ook een kassa open was. toen stond ik vooraan en was zo binnenwink ;).maar eigenlijk was dat niet eerlijk er stonden al mensen uren in de rij.iedereen klaagt er over maar er word niets aan gedaan.en als je wat verkopen wil moet je een talen studie gaan volgen bij de LOI.razz :p


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2010-09-19 - 14:37:22 send message to yaro

het zou mooi zijn als je met het op de parkeerplaats komen ook een kaartje kan kopen voor binnen scheelt een hoop mensen bij de kassa


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2010-09-19 - 15:41:33 send message to RICHARDVHASSELT

Ik stond om 5.30 in de rij bij deur 11 3 meter gehuurd we waren om 6.35 binnen de handel neergezet wat vogels splendid en halsbanden van mijn maat spullen erbij en alles om 11.00 verkocht ook aan buitenlanders ging van een leien dakje beetje engels wat handen en voeten en klaar gewoon perfect ook onze organisatie we waren zo binnen.

Richard van Hasselt


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2010-09-19 - 18:59:09 send message to kaapsen

8.30 de kassa,s open is idd VEEL te laat,gewoon ZEKER 1,5 uur eerder de kassa open,dan heeft de grote massa al een kaartje en kan dat zo laten afscheuren en voorkomt de idd chaos aan de kassa.

Een klein beetje logistiek denken,nu kreeg ik het idee,van,ze komen toch wel,iemand die bv ook maar een klein beetje slescht ter been of zijn zoontje of dochter niet alleeen wil laten staan heeft hier een probleem.

Dit is geen commentaar op de vrijwilligers,maar meer op de organisatie die dit ten slotte al jaren doet,bij deze opstelling van de kassa,s en die staat er nu eenmaal,moet je weer in de massa terug om eruit te komen,complimenten voor de bezoekers dat ZIJ het rustig aan voor zolang ik dat heb meegemaakt.

Gr Kees.


mreyder
Website Member
Posts :608

Website Member
2010-09-19 - 19:29:05 send message to mreyder

De "rij" voor de kassa's was een chaos. Toe ik eindelijk redelijk in de buurt van de kassa's aanbeland was, werd ik bijna platgedrukt: echt ZEER onprettig! Mensen die kaartjes gekocht hadden moesten zich tussen die mensenmassa doordringen om in de richting van de ingangsdeuren te kunnen komen. Als dit niet verandert, ga ik de volgende keer niet weer! Ik hoorde heel veel mensen over deze slechte gang van zaken klagen: dezelfde opmerkingen werden (oa hier) na de vorige markt gemaakt, schijnbaar vind de organisatie het niet nodig om hier iets aan te doen. Ik denk, dat de enige manier om hen ervan te overtuigen dat er dingen aan veranderd moeten worden is: de volgende makrt MASSAAL wegblijven. Zolang de bezoekers wel komen zal er waarschijnlijk weer niets mee gedaan worden. En als je gewoon logisch nadenkt, zijn de dingen die aangepast kunnen/moeten worden heel simpel (is hiervoor ook al gezegd):
- meer verkooppunten in aparte kraampjes voor de toegangsdeur
- verkoop van kaartjes een uur voor opening starten
- mogelijkheid van kaartverkoop via internet



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-09-19 - 19:40:16 send message to mijnkaketoes.nl

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

user wiped their message


sjefke
Website Member
Posts :16

Website Member
2010-09-19 - 20:01:52 send message to sjefke

hoe kun je nu als er zo veel mensen op zo'n markt afkomen maar 4 kassa's open hebben het duurt onderhand 3 kwartier voordat je pas binnen bent dus waarom geen voorverkoop !!. omdat er op de dag zelf nog veel voorbereid moet worden !!.
het woord voorbereiden betekent volgens mij dat je voor dat er iets plaatsvind alles voorbereid moet hebben dus niet op de dag zelf.


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2010-09-19 - 20:06:21 send message to barraband

dit is een eindeloze discussie hier
zal altijd wel zo blijven
elk half jaar laait deze discussie weer op
en het is en blijft altijd uitverkocht

wees bij dat er 4 kassa s zijn vorig jaar was er ,maar 1 kassa


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2010-09-19 - 21:21:15 send message to molineti

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

idd;@barraband

Als men er niet naar toe gaat,hoeft men er zich ook niet aan te storenwink ;)

Als alles waar is wat ik de afgelopen jaren hier heb gelezen over zwolle,heb ik mezelf nu al 20 jaar lang ergenis bespaard door niet te gaan.

Gaat Mij volgend jaar weer lukkenwink ;)laugh :D




swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2010-09-20 - 09:29:51 send message to swanny

Ik heb er dit jaar geen last van gehad en vorig jaar trouwens ook niet. Ik lees wel dat ik gewoon nog zeker 1 jaar af moet wachten of het eindelijk verbetert. Niet meer gaan om me niet te ergeren aan het binnen geraken was dus een goede keuze van me. Kan ik meer mensen aanraden en het verandert dan vanzelf en anders maar niet en wordt het vanzelf rustiger voor de enkeling die zich wel wil ergeren op zijn "gezellige" uitstapje.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2010-09-20 - 10:42:23 send message to johanblok

Je moet er wat voor over hebben om je bestand te kunnen verrijken met gestresste vogels vol rook en grote kans op ziektes... wink ;)


Martien Strijdveen
Website Member
Posts :195

Website Member
2010-09-20 - 15:57:20 send message to Martien Strijdveen

Gewoon iets later komen heb je geen probleem van lang wachten,en er zijn nog vogels genoeg om te ZIEN (wat kan een mens zich toch druk maken om niets)geniet van het leven ook al zie je dan niet alle vogels


mreyder
Website Member
Posts :608

Website Member
2010-09-20 - 17:39:09 send message to mreyder

Als je voor de kassa zo klemgedrukt wordt, dat je bijna geen adem meer krijgt, maak je je echt niet druk om niets! Ik vond het haast beangstigend!!!
Vwb je opmerking: kom dan later het volgende: door de drukte binnen ben je lang bezig om alles te zien. En veel aanbieders ruimden rond een uur of 1 al weer op. Als ik later gekomen was, had ik veel vogels niet gezien.


H.O.H.
Website Member
Posts :98

Website Member
2010-09-20 - 18:10:32 send message to H.O.H.

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik geloof niet dat johan blok is geweest.

Er werd tot vervelens toe (erg goed) omgeroepen dat en niet mag worden gerookt. Dat een enkeling hier geen gehoor aan geeft is nooit te verhelpen. Het viel dan ook erg mee.


Charlot
Website Member
Posts :8

Website Member
2010-09-21 - 15:40:05 send message to Charlot

Ja, maar toch heeft Johanblok gelijk ... rook of geen rook ... ik zou mijn vogels daar niet willen zetten! en 'k zou er al zeker geen willen kopen, ook al heb ik zo'n medelijden met velen van hen ...
Ben voor de 1ste keer geweest en het zal dan ook hoogstwaarschijnlijk de laatste keer zijn ...
Van de drukte hadden wij geen last, dat niet, wij zijn pas rond 11h toegekomen, 't was toch niet de bedoeling om vogels te kopen, dus. Wel mijn verzameling boeken kunnen aanvullen, pellets, wat speeltjes, een camera voor de broedblokken kunnen meebrengen.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 81 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede