Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Handels-papegaaien Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



CHEETAH
Website Member
Posts :174

Website Member
2005-03-16 - 09:35:59 send message to CHEETAH

Uhm Peter,
Omdat ik een student ben en alleen in bezit ben van een OV happy :)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-03-16 - 10:09:07 send message to ParkietenPeter

Dat kan gebeuren. Dan is Leo Handels denk ik wel een goeie partij.

Succes
wink ;) Peter


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2005-11-10 - 12:01:14 send message to Riny

even een reactie op Leo Handels
die ken ik zeeeer goed en die handeld met Dennis Papegaaien dan weet je toch wel genoeg
Groetjes Riny


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-11-10 - 12:13:53 send message to johanblok

Cheetah:

Ik heb ook al vele vogels opgehaald uitsluitend met OV. Ook uit Belgie, men is altijd wel bereid om je van het station te halen. Dat is echt niet zo'n probleem. Verder is reizen naar bijvoorbeeld Belgie niet zo duur, je kunt onder bepaalde voorwaarden (zoals jonger dan 27) vrij goedkope tickets krijgen.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-11-10 - 12:20:01 send message to Daniel

Cheetah ik heb als student veel door Belgie gereisd met de trein. Je hebt onder de 27 zowieso recht op korting en als je veel met de trein wilt reizen is het handiger om een go-pas te kopen. Dan heb je 20 enkeltjes (bestemming moet je van te voren invullen) voor 80 euro.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2005-11-10 - 13:36:04 send message to goulds

Riny:

Leo levert idd vogels aan Dennis en aan vele andere daar is niks mis mee.

Bij Leo kun je gerust een vogel kopen,pech hebben kan iedereen gebeuren.
Het is de manier waarop de handelaar met de vogels omgaat en met zijn klanten en dat is tussen Leo en dennis een wereld van verschil.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-11-10 - 14:02:17 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Zo sprak ik onlangs met Leo, ik loop er graag eens binnen om vogels te zien, en hij maakt natuurlijk ook wel eens mee dat er iets fout gaat. Zo kwam iemand bij hem die 3 jaar geleden een vogel bij hem gekocht had en 3 maanden geleden gestorven aan PBFD. De vogel zou dit al vanaf jongs af aan gehad hebben. Daar kun je toch niets mee?!

Wat ik wel merk is als er aanspraak gemaakt wordt op garantie, mensen dingen verlangen die ene handelaar gewoon niet waar kan maken. Bij vele winkeliers die garantie geven, betekent dit
dat de zieke vogel geretourneerd mag worden en er een andere meegegeven wordt. Zelf vind ik dit heel erg mooi. Je kunt in mijn ogen dan toch niet verwachten dat de handelaar de zieke vogel koste wat koste beter laat maken. Lukt het na veel onkosten toch niet dan alsnog een nieuwe vogel.

Bij Leo zie ik weinig dingen fout gaan. Zelf komt mijn eerste Edelpapegaai ook van Handels en hier was niets op aan te merken. Pech kan inderdaad wel iedereen hebben, jammer genoeg. Ik weet trouwens ook dingen van Leo uit zijn verleden, maar als ik nu zie hoe hij de zaken erbij heeft staan, wie ben ik dan om steeds achterom te kijken?

wink ;) Peter


MADDAD
Website Member
Posts :185

Website Member
2005-11-10 - 15:02:56 send message to MADDAD

Beste Mensen

Ik heb zeeeer slechte ervaring met handels papegaaien,ik heb daar daar ooit een koppel muller farinoza guatamala`s gekocht en kreeg 2 mannen van hem mee èèn daarvan heeft meteen naar een dierenarts gemoeten en heeft daar èèn week verbleven,was op sterven na dood had een schimmel infenktie toch goed erboven op gekregen alleen kosten dat mij 100 euro plus ik had ze laten sexen en laten chipen dus bij elkaar 200 euro,ik leo opgebeld de situatie uitgelegd,was geen probleem hij zorgde wel voor een pop.na 1 jaar was ik het spug zat en ik naar hem toe met de vogels. 200 euro plus een jaar verzorging en een kweekkooi bezet houden dus reken maar uit wat die mij al gekost hebben,maar daar deed hij niks aan want dat was volgens hem het risico van het vak.maar goed ik 2 andere vogels meegenomen 2 geelschouder blauwvoorhoofd ik weer naar huis. de vogels in de qaurantaine bloedonderzoek laten sexen en chipen weer 200 euro en kon ook hier èèn vogel van terug brengen want die had een ziekte.dus ik weer terug toen ik daar kwam ging ik weer rond kijken en mijn hard huilde gewoon daar zag ik die 2 muller die 1 jaar bij mij gezeten hadden in een kooitje zitten zo klein dat ze met hun hoofd tegen het dak zaten,1 van hen had een onsteking in zijn oog dat het oog helemaal uitpuilde,mijn dochter zag dat, en mijnheer leo had het nog niet gezien 2 kooien verder zat er èèn die bijna van zijn stok viel zo zat die te wankelen met zijn ogen dicht enz enz. ik riep Leo erbij en vroeg om mijn geld terug omdat ik al 2 keer achter elkaar dit bij mij gebeurde en wat ik daar aantrof wilde ik niks meer van hem,maar kreeg dus echt geen geld, ik gaf hem een ronleiding door zijn eigen winkel(zeer pissig) en wijzde hem op de zieke vogels,toen was ik natuurlijk niet meer welkom en wilde hij mij graag de winkel uit hebben,want dit was een restand en normaal had die wel goede vogels.ik heb hem nog 2 maanden de tijd gegeven voor mij een surinaamse geelvoorhoofd man te zorgen die 100% was is hem niet gelukt en heb ik maar voor die centen een kooi gepakt,kan ik ook geen ziektes van oplopen hoop ik.
en het mooiste is na ik die zieke geelschouder had terug gebracht met al de papieren van het laten sexen en zo,werd ik 1 dag later opgebeld door een vrouw (om dat mijn naam op die papieren stonden)had hij haar die geelschouder blauwvoorhoofd verkocht die ziek was angry.IS DAT NORMAAL.
ik heb even gesproken met die vrouw en ook zij was al 3 keer bij hem terug geweest.
Zo dat was ong. mijn ervaring met Leo ik had bijna voor dat geld wat hij mij kosten 2 koppels kunnen kopen,en nu heb 1 vogel en een kooi van hem,en als ik niet een qaurantaine gehad heb misschien ook raare ziektes.

Groetjes John Hesen


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-11-10 - 16:01:04 send message to jani

Wat ik wel een beetje raar vind is dat er nog veel mensen koppels kopen zonder dat ze gesext zijn ,ik zal bv.nooit vogels kopen zonder sexe papieren zelfs geen koppel.
Velen kunnen vogels op het oog sexen tot ze hun vogels zelf laten sexen.


Falcon
Website Member
Posts :72

Website Member
2005-11-10 - 17:00:02 send message to Falcon

Maddad

Ik heb helemaal geen ervaring met Leo, maar zoals Parkietenpeter als zij in het verleden hebben er rare dingen plaatsgevonden, misschien is dit nu verandert.
En wat betreft zaken met dennis daar ben ik al helemaal geen voorstander van, maar waarom mag leo daar geen zaken mee doen?
Als ik het heel zwart op wit bekijk moet leo ook zijn geld verdienen. Of moet hij toestemming gaan vragen met wie hij wel en niet zaken mag doen

mvg
mike


MADDAD
Website Member
Posts :185

Website Member
2005-11-10 - 17:21:32 send message to MADDAD

Beste Mike

die kooi heb uiteidelijk 4 maanden geleden gehaald en 6 maanden geleden die laatste vogel terug gebracht dus zolang is dat niet geleden.

Groetjes John


Falcon
Website Member
Posts :72

Website Member
2005-11-10 - 18:45:39 send message to Falcon

In dat geval neem ik mijn woorden terug John
mijn Excuses

gr mikewink ;)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-11-10 - 21:22:05 send message to hdra

Jammer dat het weer voor een aantal mensen zo vervelend is gelopen. Ik denk dat wanneer men bereid is eerst de vogels uitvoerig te laten testen (maar ja dat kost u natuurlijk wel wat) het probleem al een stuk minder wordt. Als de winkel ze niet wil laten testen koop ze dan gewoon niet. Tevens valt het me op dat wanneer er mensen zijn die een kritische noot willen plaatsen bij winkels of handelaren er telkens mensen zijn die relaties hebben met winkels of handelaren telkens proberen het weer positief te draaien. Door de jaren heen koop ik ook liever bij particulieren, een enkele handel vind ik betrouwbaar, maar meestal ook gewoon een stuk duurder dan pariculier. Je kunt bedonderd worden, maar je ook laten bedonderen.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-11-10 - 21:27:12 send message to ParkietenPeter

Nou weet ik niet of je op mij doelt met het proberen recht te praten, henk, maar ik ken Leo Handels niet persoonlijk. Ik constateer eigenlijk alleen wat ik zie en hoor. En horen doe ik via de LID wel eens het een en ander. Zoals jij al aangaf, ikzelf constateerde dit ook al, gaat het soms fout. Soms door de verkoper en soms door de koper.

Het is en blijft opletten!!!!!!
Behaalde successen in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!!!!!!


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-11-10 - 21:32:09 send message to hdra

Ik bedoel hier niemand persoonlijk mee. Wie de schoen past trekt hem aan




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 122 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede