Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > rocco de witkuifkaketoe Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-12-25 - 11:54:56 send message to johanblok

Als dat al reclame is...


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-12-25 - 12:53:50 send message to ParkietenPeter

Wanneer een link efficient is voor het artikel is dit geen enkel probleem. Eigenlijk, zoals al vaker gezegd is, wordt door zowel Agabird als mij best wel goed op gelet.

Mocht iemand een onrechtmatigheid constateren is het natuurlijk veel wenselijker om een van de moderatoren hiervan op de hoogte te stellen, dan hier zinloos over te discussieren. Hiermee bereik je alleen maar ergernis en uit elkaar gereten topics.

Geen reden tot paniek dus.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-25 - 14:13:55 send message to hdra

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Peter

Ik zal wel weer teveel zeggen maar wil dit toch kwijt. Als iemand naar een site van zichzelf verwijst is dat dan reclame? Of heeft het ermee te maken dat erwin wel eens wat doet voor een zeg maar even dierenwinkel.

Jullie willen voorkomen dat er "negatieve: reacties komen. Maar trek de schoen dan ook zelf eens aan. Als je begint met teksten als geen paniek en dat soort kinderachtige woorden, dan lok je dat mijns inziens ook uit. Ik bespeur dit vaker dat de toon vaak er kinderachtig tot belerend is. Sommige reactie beginnen een beetje te lijken op de vogel "politie".

Ik weet dat het moeilijk is om alles te beheren, maar denk eens naar op welke wijze jullie proberen de boel in de hand te houden. Ik ben het er mee eens dat je op deze site geen persoonlijke aanvallen moet plegen of mensen zonder respect benaderen. Maar het vrije woord is mij ook wel wat waard.

Succes

Henk

P.s en hopelijk krijg ik geen reactie in de vorm van "daar gaan we weer"


suk
Website Member
Posts :503

Website Member
2005-12-25 - 15:22:29 send message to suk

daar gaan we weer laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D.

geintje.


sebastiaan


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2005-12-25 - 16:13:34 send message to molineti

happy :)Er kan toch ook gewoon een tekst gekopieerd worden,en op dit forum geplaatst worden!

Ook heefd men de mogelijkheid om advertenties te plaatsen!

Dus op wat voor manier dan ook reclame maken is mijninziens helemaal niet nodig!wink ;)

Kleine moeite groot plezierlaugh :Dlaugh :D:


reneetje
Website Member
Posts :71

Website Member
2005-12-25 - 19:33:05 send message to reneetje

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

ik begrijp het probleem van een sowieso al niet van een link,

En of het reclame is of niet, vind zelf van niet, als je even bij profielen kijkt dan zal je bij erwin ook zijn site zien dan zou dit ook reclame zijn.

verder:

Iedereen weet dat er meerdere forums en sites zijn waar info op te verhalen is over vogels en als jullie echt allemaal zulke grote dierenvrienden zijn als soms wordt beweerd omdat er soms hard commentaar wordt geleverd op mensen uit het oogpunt van beschermen van de welzijn van de vogel, dan moet het ook geen probleem zijn dat er een link word geplaatst waardoor mensen nog meer weten hoe met vogels om gegaan te worden, in dit geval het wieken want hoe meer ik bijvoorbeeld in dit geval weet hoe beter dat voor de vogel is. en daar moet het uiteindelijk om gaan. en zoals het nu hierover komt lijkt het wel een of andere bv ofzo.


Toen ik in een ander topic zei over info van kaketoe dat ik ook info van een ander forum had en info had gevraagd door middel van een advertentie toen werd er gereageerd in de trand van dan zoek je daar toch lekker als hun het beter weten

Terwijl je kan ook gewoon denken, kijk die is goed bezig met info inwinnen en is tenminste niet zo impulsief met aankopen zoals veel mensen waarbij dus die problemen naar voor komen zoals je veel hoord bij bijvoorbeeld de kaketoe of grijze roodstaart.
En nee ik hoef geen compliment maar soms komthet hier veel te arrogant over.

Begrijp me niet verkeerd ik heb hier veel info ook gevonden maar ik als iemand die een vogel in de huiskamer wil houden wil ook reacties krijgen van mensen die dus daadwerkelijk een vogel in de huiskamer hebben gehad en dus vanuit dat oogpunt, en of ik daarbij ook hier nog een reactie vraagt hierop dat is om het beeld extra compleet te maken.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 171 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede