Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > papegaaien niet afrekenen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-12-14 - 21:27:54 send message to benno124

Iets over half acht en we zijn weer thuis na een bijzonder vermoeiende dag.
Vanmorgen om 10.30 uur weggereden van huis om vervolgens om 12.30 uur te arriveren bij het kantongerecht in Alkmaar.
Vervolgens twee-en-eenhalf uur gewacht tot we aan de beurt kwamen.

Ik mocht beginnen van de rechter en heb geen enkele onwaarheid vertelt.
Mijn advocaat gaf me het advies om een fles water mee te nemen voor het moment dat de 2 handelaren aan het woord kwamen - begint het bij je te borrelen - neem een slok water en reageer niet zolang hun aan het woord zijn maar maak aantekeningen over wat je als reactie wilt geven.
Het duo begon hun verhaal en er klopte geen woord van - alleen dat het er bij ons verzorgd uitziet , vogels en volières - verder alleen maar verzonnen verhalen.
Aan het einde na dat de rechter vertelde dat de UITSPRAAK OP 13 JANUARI bekend zou zijn en wij de zaal mochten verlaten had ik mezelf niet meer in de hand.
Vertelde de rechter - ondanks het advies van mijn advocaat het niet te doen - dat deze heren elke cent van mijn 1650 euro / rente en gemaakte kosten terug gaan betalen , of dit nu is door de uitspraak van de rechter of niet.
De grootste boef (kleinst van postuur) nodigde ik uit om voor me langs te lopen de zaal uit maar daar had meneer niet zo een trek in - let wel , ik was nog rustig in m`n bewoording maar stond op exploderen...
Vervolgens wat duw en trekwerk - pakt het kereltje me bij m`n keel en net toen ik wilde reageren , 3 agenten aan mijn lijf hangen.
Let wel , heb nog nooit iemand geslagen of iets van dien aard waar politie aan te pas moest komen.
Mijn emotie kwam ineens naar boven omdat ik zei in m`n verhaal , 1650 euro zijn 4 nieuwe fietsen voor m`n dochter en ja - dan breek ik en heb ik me niet helemaal meer in de hand.
Politie het verhaal beknopt verteld die daarna m`n reactie wel begrepen.

M`n hoofd knapt op het moment uitelkaar.
Ben er allemaal zwaar van onder de indruk.
Ga nu wat eten om vanavond op tijd naar bed te gaan en hoop op een goede nachtrust - laatste week bijna niet geslapen.
Ik lijk nu een beetje veel op Wim Kok - als je begrijpt wat ik bedoel....

Vandaag even geen smiley.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-12-14 - 21:51:00 send message to Rik

Goed gedaan Benno! Super!


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2015-12-14 - 22:23:31 send message to Antonia

Hopen dat het recht zal zegevieren...
Jij hebt tenminste de waarheid verteld, dus jij kan met een goed gevoel naar huis wink :)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2015-12-15 - 13:08:44 send message to Karel

Prima gedaan, Benno. Wellicht heeft je uitbarsting goed gedaan richting de rechter. Leugenaars worden immers zelden emotioneel. wink ;)

We wachten de uitspraak met jou in spanning af.


unknown
Website Member
Posts :82

Website Member
2015-12-15 - 19:25:56 send message to unknown

Nog wachten tot 13 januari, 't is bijna niet uit te houden. De uitbarsting naar de tegenpartij is diep menselijk en tegelijkertijd te begrijpen, wie zou het in jouw plaats niet gedaan hebben, ik alleszins wel. Ik blijf hopen voor jou dat het allemaal in orde komt.Ik duim alvast.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2015-12-15 - 19:52:53 send message to wiechmann

Hoop dat boontje om zijn loontje kom.


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-12-15 - 20:20:04 send message to P.Rooth

13 is voor mij een geluksgetal hoop dat dat ook voor jou gaat gelden .
Probeer zoveel mogelijk hierover te praten en neem geen enkele tegenstand dat ze het nu wel weten .
Hoop voor je dat je echte vrienden hebt dan red je het samen met je gezin .

Nog veel sterkte te komende tijd en de dag dat er een uitspraak zal zijn ken uitgesteld worden dat weet je ook .

Paul


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2015-12-15 - 22:57:32 send message to Sam&dave

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Zag een bericht op Mp met de namen van de heren. Haal ze weg voordat je smaad en laster aan je broek krijg. Ik begrijpen woede en emotie maar probeer je verstand boven je gevoel te gebruiken. Wij volgen de zaak op de voet. Wensen je veel sterkte.


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-12-15 - 23:27:08 send message to benno124

Dank jullie voor al deze reacties.
Heb de advertentie inmiddels aangepast op MP.

Ik heb ze maandenlang vorig jaar de ruimte aangeboden om naar mij te reageren met een oplossing maar ze waren daartoe niet bereid.
Geen mail - geen telefoon , niets.
Dus was ik er in november 2014 klaar mee en is het gelopen zoals het gelopen is....




ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2015-12-16 - 11:57:23 send message to ineznick

Succes Benno, ik begrijp je reactie in de rechtszaal.
We wachten op 13 jan en hopen er het beste van.

gr gerben


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-12-16 - 12:11:08 send message to P.Rooth

Er staat een smile bij je bericht

Je bent goed bezig en op de goede weg



wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2015-12-16 - 15:21:02 send message to wiechmann

Goede vriend van mij helaas paar jaar geleden overleden.heb zo 12 jaar geleden ook een rechtszaak gewonnen van een bekende kweker .maar om dat hij zijn naam op dit forum toen hier genoemd heb .heb hij helaas alleen de vogel vergoed gekregen en niet zijn verdere onkosten .voor mijn vriend was,het,ook een principe kwestie .kweker heb toen snel de overleden blauwvoordhoofd terug betaald.


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-12-31 - 12:18:02 send message to benno124

IN NAAM VAN DE KONING.
VONNIS.

Verdere lastige bewoordingen maar niet overnemen uit het vonnis maar het komt er op neer dat....


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-12-31 - 12:23:40 send message to benno124

Ik volledig in m`n gelijk ben gesteld door de rechter te Alkmaar en dus al mijn gemaakte kosten (dagvaarding/griffiekosten enz.) plus de 1650 euro vermeerderd met de rente v.a. 2014 terugbetaald krijg.

Ik zeg Happy Newyear !

Nu naar een speelgoedwinkel met onze dochter waar ze de grootste doos Lego Friends uit gaat zoeken...




bva118
Website Member
Posts :290

Website Member
2015-12-31 - 12:30:55 send message to bva118

Van harte gefeliciteerd met deze mooie uitspraak.




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 134 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede