Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > papegaaien niet afrekenen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



marti
Website Member
Posts :303

Website Member
2015-03-10 - 18:41:35 send message to marti

wat is er onbegrijpelijk aan het taalgebruik, ik kan het prima volgen? Of je financiëel beter af bent als je zo'n procedure begint is uiteraard zeer de vraag, soms kun je vanuit financiëel oogpunt beter je verlies nemen. Maar er is meer dan geld in het leven. Ik kan me goed voorstellen dat je uit principe een daad wil stellen. Succes daarmee in ieder geval.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-03-10 - 20:45:15 send message to Rik

Als je een principedaad wilt stellen en je komt achteraf bedrogen uit dan heb je hem dubbel zitten. Dezelfde persoon heeft je dan twee keer te pakken. Dat is wat ik bedoel.

Met onbegrijpelijk taalgebruik bedoel ik respectloos (denigrerend) taalgebruik.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2015-03-10 - 20:55:35 send message to Karel

Benno heeft de keuze voor zichzelf gemaakt. Niet iedereen zou blijkbaar deze keuze maken, maar verdere discussie zal hem niet van zijn voornemen afhouden.

Als je dezelfde negatieve ervaring hebt gehad met betreffende koper/verkoper, dan heeft het uiteraard zin om je als "slachtoffer" bij Benno te melden. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Veel succes, en we blijven graag geïnformeerd.


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-03-10 - 21:34:17 send message to benno124

Bedankt voor jullie reacties.

Ik kan het gewoon niet langs me heen laten gaan , ik moet het gewoon doen , ik voel me te bedrogen en hoop gewoon dat het recht zegeviert.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2015-03-10 - 21:52:42 send message to blg

Met onbegrijpelijk taalgebruik bedoel ik respectloos (denigrerend) taalgebruik.

benno 124 2014-11-25 - 09:08:37
Gelukkig heb ik e.e.a. in de mail staan waar een advocaat echt wel iets mee kan.

We hebben het geluk dat onze 7 jarige dochter een vriendinnetje heeft met een vader die (hoera) advocaat is die ons gaat bijstaan.

Met helderziende bedoel ik dat jij blijkbaar van alle feiten op de hoogte bent, zoals de inhoudt van de email, dat je de zaak al bij voorbaat kansloos acht, of dat de advocaat die benno124 bijstaat en blijkbaar een kennis is, hem op hoge kosten wil jagen zonder kans op succes.


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-03-11 - 18:29:50 send message to benno124

Ik heb zojuist met een v.d. heren telefonisch contact gehad om nogeens te benadrukken dat ik deze heren handelaren niet zo maar laat gaan.
Hij heeft zoals hij het zegt het gesprek opgenomen.
Deze meneer weet natuurlijk nergens meer van.
Ik ben snotsnotsnotverkouden en kwam enige keren adem tekort van het lachen , zoiets moet ik weer meemaken.
Ik heb hem ook letterlijk gevraagd of hij nog dingen van mij wil horen die hem van pas komen tijdens de rechtszaak - dan heeft hij dat tenminste op tape staan , te sneu gewoon.
Het was net een aflevering van moppentoppers.....

Ja , ik weet , ik blijf er nuchter onder maar wat moet je ook anders.

ps. hij vertelde wel dat hij nooit klachten kreeg en dat de zaken in vogeltjes floreerde - dus dat is dan wel weer fijn voor hem.
Dus kopenkopenkopen maar ; kijk op MP voor kakariki`s - pyrhura - zonparkieten en meer...


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-04-02 - 23:39:50 send message to benno124

Ik krijg regelmatig een mail met de vraag hoe de stand van zaken momenteel is.
Ze zijn gedagvaard en wanneer er nieuws te melden is zal ik dit hier zeker laten weten.
In ieder geval bedankt voor jullie blijvende belangstelling.



Dit bericht is door moderator Daniel aangepast

Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-04-03 - 09:13:35 send message to Henk57

Goed gedaan


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2015-04-03 - 12:39:13 send message to Antonia

Klinkt goed happy :)


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2015-04-05 - 18:18:12 send message to J.ten Wolde

Hoop wel dat er gedupeerden bij jou melden zodat je samen de zaak kunnen aangaan


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-04-06 - 11:59:31 send message to benno124

Heb al reacties gehad maar durven de `strijd `niet aan gezien de achtergrond van de heren.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-05-30 - 13:28:14 send message to Rik

Ik ben even benieuwd naar de tussenstand van zaken:

Hebben de heren verweer gevoerd op de dagvaarding? Of heb je inmiddels al een verstekbeschikking van de rechtbank ontvangen?


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-05-30 - 17:23:09 send message to Henk57

Is er al nieuws een kort geding kan binnen 4 weken.

Henk


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-06-06 - 16:00:12 send message to benno124

Late reactie van mijn kant maar ik zit nu eenmaal nooit op fora.
Ik zit te wachten op bericht , moet een dezer dagen binnenkomen , dagvaarding is verstuurd.
Volgens mijn advocaat duurt het allemaal wat lang omdat het druk is !? (misdaad loont)
Vandaag kreeg ik toevallig weer een succes toegwenst van een kweker die telefonisch vroeg hoe de stand van zaken is , vandaar dat ik even keek of er nog meldingen waren.
Het `leuke ` van alles is dat , dat volgens mijn advocaat die hen heeft gesproken , ze mij gaan dagvaarden wegens bedreiging.
Wat ik gezegd heb is , en ik heb ze de mogelijkheid gegeven om dat op te nemen , wat ze dan ook gedaan hebben , dat ze de 1650 euro en alle andere kosten terugbetalen , kan lang duren of kort , met of zonder rechter , maar dat geld komt boven tafel.
Nu zal iedereen roepen , wat stom om dat op te laten nemen maar dat doe ik bewust omdat ik eerlijk en open ben over wat ik ervan denk - hoe ik er in sta.
Er waren zelfs al bevriende kwekers die 2 weken geleden vroegen of ze bij heren de door hun aangeboden papegaaien/parkieten/kaketoes op moesten halen voor mij - zonder betaling - maar dat was gezien de stand van zaken op dit moment niet verstandig.
Het valt me op dat ik veel reacties krijg (steun) , veel mensen hebben in het verleden ook al iets dergelijks meegemaakt hoor ik vaak.
Tja , zoals mijn advocaat zegt ; hele hele gladde jongens....


Benno wil je de namen achterwege laten


Dit bericht is door moderator Daniel aangepast

benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-06-25 - 17:22:06 send message to benno124

Vroeger ging ik nog wel eens regelmatig vissen en zo nu en dan ving ik ook wel een paling en wanneer ik die voorzichtig probeerde te onthaken dacht ik - wat zijn ze glad.
Maar vandaag heb ik geleerd dat je geen paling hoeft te zijn om glad te zijn , er zijn namelijk ook hele gladde mensen - in mijn geval `jongens ` - gladde jongens.
De procedure heeft weer vertraging opgelopen tegen xxxxxx omdat ze de juridische vorm hebben laten omzetten naar een v.o.f. en de deurwaarder de `post ` niet kon afgeven omdat er geen v.o.f. op stond.
Dus een dezer dagen kunnen ze de deurwaarder opnieuw verwachten want de strijd opgeven doe ik niet.
Ik hou je op de hoogte - het heeft nog steeds de aandacht gezien aan het vieuws.
En mensen - kwekers denk erom , boter bij de vis (paling) is v.a. de zomer 2014 MIJN DEVIES !!!

(en ik blijf het vertikken om een andere dan een vrolijke smiley te gebruiken)


Dit bericht is door moderator Karel aangepast



Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 142 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede