Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > papegaaien niet afrekenen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2014-12-13 - 14:11:44 send message to benno124

Kjk nou , het team doet nu ook aan vogelopvang in de vakantie.
Hopelijk krijgen ze veel gasten zodat ze over enige tijd mijn 1650 euro kunnen terugbetalen en uiteraard de extra gemaakte kosten.
Vandaag hebben de heren een advertentie geplaatst , maar dan wel onder de naam van vrouwlief/vriendin.
Dus vogelkwekers , breng u vogels massaal naar hen toe in de vakantie , ze hebben het nodig !


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-03-05 - 18:43:37 send message to benno124

Het is inmniddels maart en nu worden de heren handelaren uit X gedagvaard.
Na gewoon niet reageren op brieven van mijn advocaat heeft mijn advocaat ze gebeld en ze ontkennen alles glashard.
Nu worden ze dus gedagvaard - mijn advocaat waarschuwt voor de hoge kosten die het meebrengt maar dat maakt me nu echt niet meer uit - het is een principezaak.
Zou ik ze niet dagvaarden dan lachen ze nog harder en lichten ze dadelijk de volgende op - wat misschien al is gebeurd.
Heeft u te maken gehad met deze heren - advertentie voor vakantieopvang staat ook op V.A. en meerdere sites , dan zou ik graag met u in contact komen.
Ik ben bereikbaar op 06.10716818 voor meer info.

(en zoals Bassie zegt ; altijd blijven lachen)


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-03-05 - 22:53:54 send message to Henk57

Het kan toch niet waar zijn dat ze hier op de site staan met vogelopvang ?

Als een van de moderators van een andere site zou ik graag willen weten welke vogelopvang het betreft. Dit kun je wat mij betreft via PB / bericht down als je wilt.

Henk


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-03-05 - 23:56:33 send message to benno124

Tja , nu staat de vakantieopvang voor papegaaien uit X ineens niet meer op de diverse sites.
Wel de advertenties hoe je een papegaai kunt trainen.
Of gaat deze nu ook verwijderd worden na het plaatsen van dit berichtje.

Ik denk dat ze me daar in X onderschatten - deze vogelkweker heeft namelijk een heeeeeeeeele lange adem....


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

prodier
Website Member
Posts :27

Website Member
2015-03-06 - 10:48:22 send message to prodier

Evengoed wel jammer dat deze oplichters niet bij naam genoemd mogen worden want net als Roel in Alkmaar zitten wij met een speciaalzaak in Alkmaar en proberen het ook al jaren heel netjes te doen. Maar zelfs bij ons in de winkel hoor je over deze gasten die het niet zo nauw nemen.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2015-03-06 - 15:12:44 send message to Karel

Zodra er een officiële veroordeling heeft plaatsgevonden, mag daar gerust melding van worden gemaakt, maar tot die tijd blijven deze lieden formeel slechts "verdachten" en dus hier anoniem.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-03-07 - 12:58:22 send message to Henk57

Zonder namen te noemen kan ik u melden dat er op onze site ook enorm veel klachten over deze mensen zijn. Hebben diverse sites, namen etc.


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-03-07 - 13:57:37 send message to benno124

Wanneer u gedupeerd bent door dit bedrijf - meld het aub. bij me - mail het mij zodat ik deze gegevens door kan doen naar mijn advocaat.

btw.verheij@upcmail.nl

Iedereen zegt , laat het gaan - zet het uit je hoofd maar ik geef nog liever duizenden euro`s uit aan een advocaat dan dat ik dit soort figuren hun gang laat gaan en u wellicht het volgende slachtoffer word van deze oplichters....


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-03-09 - 10:21:52 send message to Rik

Als de andere partij niets van zich laat horen dan wordt er een verstekvonnis gewezen. De eis van verzoeker wordt dan in het vonnis opgenomen en toegewezen. Dan heb je de zaak zogenaamd 'gewonnen'.

Lijkt heel leuk, maar dan moet nog de deurwaarder worden inschakelt om het geld te innen. Deze incassoprocedure brengt ook weer torenhoge kosten met zich mee en de kans is groot dat je uiteindelijk niets haalt.

Op het moment dat het een principekwestie wordt zou ik stoppen met de zaak. Gerechtelijke procedures zijn duur, kosten veel energie en het is slecht voor je hart en humeur. Advies advocaat volgen lijkt me verstandig.

Wat als je de procedure wint en er uiteindelijk niets is er om te incasseren? Dat geeft pas ergernis. Je recht hebben maar niet je recht krijgen.

De kans is heeeel groot dat alles niets uithaalt en alles nog meer ergernis geeft. Waarom doe je het dan?


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2015-03-09 - 11:24:26 send message to blg

Deze incassoprocedure brengt ook weer torenhoge kosten met zich mee en de kans is groot dat je uiteindelijk niets haalt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Incassokosten


Waarom doe je het dan?

Dat is voor iedereen verschillend, sommigen keren de andere wang toe, anderen staan voor hun principes.
We zouden mensen als benno124 moeten steunen, ook financieel, omdat zij er voor zorgen dat oplichters worden aangepakt.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-03-09 - 20:40:56 send message to Rik

Je hebt niets aan principekwesties als het niets uithaalt.


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-03-09 - 21:19:38 send message to benno124

Bedankt wederom voor jullie reactie`s.

Mijn standpunt is gewoon eenvoudig ; doe je er niets tegen - maken ze binnen no-time een volgend slachtoffer.
Geef er ruchtbaarheid aan , onderneem stappen , doe iets en laat niet met je sollen.
Wanneer ik iemand de hand schud - aankijk en mijn belofte uitspreek , dan kom ik dat na en zo had ik dat ook verwacht van de heren/dame uit Alkmaar.

ps. ze bieden nu ook hun diensten aan op MP vanuit de plaats Waarland Noordholland , pyrrhura`s - kakariki`s - zonpakieten.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2015-03-09 - 22:02:56 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Je hebt niets aan principekwesties als het niets uithaalt.

Dus jij weet nu al dat de acties van benno124 niets uithalen.
Helderziende??
Ik heb in het verleden een juridisch gevecht met de gemeente gehad en de ambtenaar en wethouder lachten me in mijn gezicht uit, wij hebben onbeperkte financiële middelen, dat was maar goed ook, toen ze moesten betalen.
Voor benno124 is het belangrijk meer benadeelden te vinden die aangifte hebben gedaan of willen getuigen.


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2015-03-10 - 10:57:45 send message to J.ten Wolde

Ja Benno hoop dat er gedupeerden bij je melden.
Maar weet ook als het er op aan komt de mensen liever het aanlaten komen op 1 persoon.
En word jij wel in het gelijk gesteld dan staan zulke noem het maar (kontelikkers) mensen aan de deur om ook de schade te verhalen.
Ik vind het knap dat je het doet en hoop wel dat andere gedupeerden met jou gaan samenwerken dan worden de kosten ook lager.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-03-10 - 11:00:42 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Helderziende??

Nee, geen helderziende. Het is mijn werk.

Onbegrijpelijk taalgebruik blq!




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 151 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede