Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogels dna sexen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



gleisbird
Website Member
Posts :57

Website Member
2009-07-10 - 21:48:29

Hmmmm "scap" mischien stom van mij maar wie of wat is dat?

gr herman


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2009-07-10 - 22:26:02

SCAP= speciaalclub voor afrikaanse prachtvinken
http://www.scapnl.com/


gleisbird
Website Member
Posts :57

Website Member
2009-07-10 - 23:00:03

oke,

is er ook zoiets voor kromsnavels!


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2009-07-10 - 23:13:14

JA HOOR, ff OFF TOPIC
PARKIETENSOCIETEIT
europarrot
en speciaalclub parkieten van NBVV
werkgroep catharinaparkieten werkgroep neophema's


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-12 - 22:54:37

heb nu vandaag opnieuw de veren getrokken op exact dezelfde manier als bij dr Volger, en naar Gendika gestuurd, afwachten hoe vlug ik tegenbericht heb , maar op alle reacties ben ik er nu wel achter dat het voor mij, ( mits de resultaten gaan tegenvallen) Gendika gaat worden, en dat in mijn geval( nogmaals;ik spreek puur op eigen titel) adc Holland van Dr Volger passé is voor mij, omdat ik meer dan een week moest wachten om vervolgens pas dan te horen te krijgen dat ie geen dna kon verzamelen op 10 getrokken veren, zelfs niet bij één veertje vraag ik mezelf dan af, en de wortels zoals dr Volger stelde zaten er wel degelijk aan.
Beetje jammer, want de prijzen waren best interessant, maar wellicht is ook negative reclame voor hem.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2009-07-13 - 09:09:24

als je er bij gezet heb graag de uitslag per email dan heb je woensdag of donderdag de uitslag bij gendika tenminste ik wel en ik woon in belgie.


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-07-13 - 09:27:39

ik doe ook alles via gendika, en heb ook altijd met een dag of 2-3 uitslag via de mail en dan weer 1 of 2 dagen later netjes het raport in huis.
ben er zeer tevree over.

gr.daniel


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-13 - 12:53:15

nou dat laat niets te wensen over, als ik inderdaad netjes op redelijke termijn bericht van Gendika heb, dan ziet adc-holland ook mij niet meer terug, goedkoop is dus duurkoop gebleken voor mij bij adc holland


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-14 - 13:31:02

en ja hoor , vandaag gelijk al een telefoontje van Gendika, dat het materiaal is aangekomen en men er mee bezig is.
er was iets niet even duidelijk geworden op het formulier, en direct belde men even op hoe of wat.
Dat noem ik service, en niet iemand een week laten wachten.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-17 - 22:32:53

en toeval of niet in tegenstelling tot ADC-Holland kree GENDIKA er wel in één keer DNA uit bij beider vogels, en de veren zijn op exat dezelfde manier getrokken.wink ;)happy :)


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2009-07-18 - 08:54:53

En is het een paar?happy :)

Grpeten Rene


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-21 - 22:15:48

ik heb inmiddle seen koppel, nu maar afwachten of ze het gaan doen. zijn nog niet echt gecharmeerd van elkaar, maar we wachten af.


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2009-07-22 - 08:29:47

inmiddels ben ik weer 2 weken aan het wachten op de uitslag,geen mail niks in de brievenbus
dat is de laatste keer geweest dat ik nog pluimen stuur naar ADC holland -drs.s volgerangry


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2009-07-22 - 10:12:05

Ik laat mijn vogels al jaren bij Gendika seksen en ben 100% tevreden.
Laatst kocht ik een koppel papegaaien bij, deze waren dna gesekst bij ADC-Holland.
Wat een slordig stuk papier zat erbij.Er is niets op terug te vinden.Makkelijk is het als de kweker erop vermeld staat,maar die vind je niet terug, geen kweker of eigenaar. Ook de latijnse benaming maakt hij zelf af als deze niet geheel compleet is doorgegeven.Doordat hij dit kan beoordelen met een paar veertjes krijgen vogels de vreemste benaming en veranderen zo van ondersoort.
Het enige waar ik wel zeker van ben op het sekspapier zijn de ringnummers.

Goedkoop is in dit geval duurkoop.

Groeten Meyerwink ;)


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2009-07-22 - 20:21:04

quote
laatste keer geweest dat ik nog pluimen stuur naar ADC holland -drs.s volger


zoals ik al eens eerder in een forum heb gezet was ik over dhr volger net zo tevrede als over gendika. het duurde iets langer bij ADC dan bij gendika maar of het nu 5 dagen of 10 dagen duurt de gehele afhandeling vind ik bij beide even goed.
groetjes egon




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 112 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede