Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Hibryden ara's Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-20 - 20:42:41

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2005-04-20 - 21:42:13

Als er nu eens heel veel vraag komt naar hybryde ara's wat denken jullie wat er gebeurd, kweken met hybryden x hybryden of uit wildvormen hybryden kweken.
Persoonlijk denk ik dat het een ontwikkeling is die niet meer te stoppen is.
Er wordt gekweekt waar vraag naar is, we moeten ons niet schijnheiliger voor doen dan dat we zijn, als je met een soort kweekt waar absoluut geen vraag naar is verdwijnt die soort, op een enkele liefhebber na.
Zelfde geld voor mutanten al ben je nog zo fel tegen mutanten, als je de eerste bent die er een in zijn nestblok vindt zul je hem vast niet laten verdwijnen $$$$$$.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-20 - 22:01:29

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-04-20 - 22:36:33

happy :)


Camelot kweekkoppel, E.T & Katherine, ouders van Skywalker.


Skywalker.

happy :)
Peter.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-04-20 - 22:48:10

ik vind ze wel erg mooi en lief om te zien maar eigenlijk .. vind ik de gewone kleuren mooier .. die lopen niet zo erg vaag in elkaar over in verschillende kleurschakelingen ..


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-20 - 23:04:02

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-21 - 21:59:47

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Als er nu mensen zijn die denken waarom zijn alle messages van Lennart verwijderd?

Dat heb ik gedaan omdat de moderator van VogelArena mij te kennen heeft gegeven dat mijn berichten niet meer op prijs worden gesteld!
De berichten die ik zelf nog kon verwijderen heb ik dan ook verwijdert en heb ik hem dan ook verzocht om al mijn reactie's en topic's te verwijderen!

Daarom!

sad :(


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2005-04-21 - 22:12:29

wat is dat voor onzin


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-21 - 22:14:41

Dat zul je aan PP moeten vragen, ik weet het niet....sad :(

happy :)


kakariki12
Oud Lid
Posts :17

Oud Lid
2005-04-21 - 22:17:46

Beste Lennard
Ik geniet altijd van je bijdrages.
Waarom moet je weg van het forum?
Verklaar je nader.
Groet van een lezer en gaan schrijver
Kakarikisad :(


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-04-21 - 22:33:39

sad :(

Had al een idee dat er iets speelde.
Maar dit slaat alles.

Lennart kop op, er staan er meer achter je.

wink ;)
Peter.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-04-21 - 22:41:29

Het is natuurlijk altijd heel erg jammer en vervelend als een moderator van een forum moet ingrijpen. Of dit nu een sturende ingreep is of dat er fors op de rem gegaan moet worden.

Sturen is wel de eerste stap die een moderator doet. Mocht hier niet op gereageerd worden dan zal er een beetje bijgeremd moeten worden. Wordt dit nog niet geaccepteerd, moet de druk op de rem verhoogd worden.

Bijsturen of remmen doet een moderator niet zomaar omdat hij het leuk vind om op zijn strepen te gaan staan maar omdat de situatie hem ertoe dwingt. Het gaat natuurlijk te ver en ik zal het ook niet doen om tot in de details uit te gaan leggen waarom ik als moderator bepaalde dingen zeg of doe.

Dat Lennart zelf, met de nadruk op zelf, tot de conclusie kwam om het forum te verlaten is niet door mij gesuggereerd of voorgesteld. Dit wil ik wel duidelijk stellen. Die beslissing kwam volledig van hemzelf uit. Wel is het zo dat volgens eigen zeggen de gehele situatie hem hiertoe dwong.

Ik betreur het dat het zo moest lopen, maar iedereen neemt zijn eigen beslissingen.

Als iemand, zoals het al vaker gezegd is, zich aan de algemeen aanvaarde gedragsnormen houdt, is er geen reden tot sturen of remmen. Remmen wordt ook pas in een extreem geval gedaan. Daar mag iedere deelnemer van dit forum vast op vertrouwen.

Met vriendelijke groeten
Peter MV




Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-21 - 22:43:02

Hoi Peter,

Inderdaad Peter, mijn e-mail box stroomt vol en heb de halve nacht nodig om ze allemaal te beantwoorden......razz :p!

Heb vanavond al meer dan 70 reactie's gehad dus heb ik mijn handen vol de komende uren om ze allemaal te beantwoorden!

Inderdaad dat er iets speelde is me al een paar weken duidelijk maar ik heb in alle oprechtheid een bijdrage willen leveren aan dit forum...Helaas wordt dat door enkelen geblokkeert en genegeert en ben ik constant persoonlijk aangevallen op woorden...ja, zelfs om mijn poltieke voorkeur!

Dus heb ik nu ook de eer aan mij zelf gehouden!
Maar zolang ze mij nog de gelegenheid geven om op deze manier te reageren, maak ik daar graag gebruik van!

Lennart wink ;)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-04-21 - 22:51:07

sad :(

Wat is dan de reden geweest om zo'n noodstop op de bedoelde rem te maken.
Krijg het idee dat hier iemand geslachtofferd word.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.?????

Peter.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-21 - 22:52:24

Peter,

quote
Dat Lennart zelf, met de nadruk op zelf, tot de conclusie kwam om het forum te verlaten is niet door mij gesuggereerd of voorgesteld. Dit wil ik wel duidelijk stellen


Wil je nu echt dat ik jouw bericht van hedenmorgen op het forum zet waarin jij voorsteld om de eer aan mij zelf te houden?

Wat ben jij hypocriet zeg!!!!!!

Lennart angry




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 125 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede