Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Muizen :( Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



jaknikker
Website Member
Posts :29

Website Member
2007-11-22 - 11:54:03 send message to jaknikker

hoi Tonnl en heb je wat gevangen met je nieuwe val


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-11-22 - 12:44:54 send message to pietparkiet 10

nee was niet de slimste maar wel heb ik elke dag nog dat gif dat ze opvreten zouden ze inmuum worden


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-11-22 - 12:52:25 send message to tonnl

Helaas helemaal niets, zelfs geen slak.
Nu maar op een ander plek gezet, misschien vandaag meer geuk.


jaknikker
Website Member
Posts :29

Website Member
2007-11-22 - 12:59:15 send message to jaknikker

pietparkiet misschien nu weer een poos gif van een ander merk gaan gebruiken daar zitten vaak weer andere bestands delen in wordt ook vaak geadviseerd bij de welkoop winkel hier in de buurt


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2007-11-22 - 13:32:09 send message to kaapsen

Ik heb zo'n apparaat eens geprobeerd bij mijn muizenkwekerij. Als je hem aanzet reageren de muizen door in elkaar te duiken. Na 1 minuut zijn ze er aan gewend en gaan gewoon weer hun gangetje.
Ik heb hem weggegeven aan een Arena-collega die hem preventief gebruikt. Dan schijnt hij wel te werken. Maar als je eenmaal muizen hebt, heb je niets aan zo'n apparaat.

Ja Hans dat was ik dus en ik was en ben er nog steeds tevreden over,ik moet zeggen dat na die tijd tot op heden,een muis heb gevangen in een periode van plm een jaar,overigens niet bij mijn vogels,maar in de ruimte ervoor,dus het schijnt toch wel zo te zijn dat de diertjes dit hoogfrequent geluid uiterst onaangenaam vinden en dus een deur verder doorlopen.

Gr Kees


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-11-22 - 13:47:56 send message to Karel

Weet ik wel Kees happy :) Ik ben blij voor je dat je er zo'n succes mee hebt.
Ik denk dan ook dat hij prima werkt om muizen weg te houden, maar dat het niet meer werkt als je ze eenmaal volop hebt.

Kees, ik denk dat het ook belangrijk is dat jij maar 1 plaats hebt waar ze naar binnen zouden kunnen komen en dat is niet bij iedereen zo, helaas.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-11-22 - 15:15:37 send message to pietparkiet 10

ik heb net het laatste gif neergezet zal eens kijken voor andere vind ik toch wel een slimme opmerking ik probeer jij hoort nog


Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-11-22 - 20:28:23 send message to Strigiformes

Ik hier nog 2 van die hoogfrequente apparaten liggen. Ze hebben 18 jaar goed hun best gedaan in een kaaszaak , en met succes. De bakker ernaast had wel muizen. Ze werken echt wel.
Alleen nu zie ik de muizen liever komen dan gaan.laugh :D


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2007-11-22 - 20:40:52 send message to johanblok

Ik zal een bordje neerzetten: geachte muizen, zou u zo vriendelijk willen zijn een stukje noordelijker te gaan buurten, aangezien ik niet kan instaan voor het gedrag van mijn katten. wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-11-22 - 22:38:49 send message to Karel

quote
Alleen nu zie ik de muizen liever komen dan gaan


Ja Bas, dat is zo vreemd. Ik heb ook een paar volieres waar ik nooit muizen zie.laugh :D


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-11-22 - 22:40:37 send message to Karel

@Johan
Heb je bij de eekhoorns ook last van muizen of eten deze juist muizen als ze ze kunnen pakken?


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-11-23 - 10:14:42 send message to pietparkiet 10

er was een schaaltje leeg van het gif er zat weer niks in de klemmen ik heb er 4 staan ze worden slimmer of voorzichtiger


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-11-23 - 10:35:38 send message to tonnl

Mijn superval heeft weer even niets opgeleverd, zeker hier ook hele slimme muizen. happy :)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-11-23 - 11:25:42 send message to Karel

@Ton
Ik zou hem een tijdje op dezelfde plek laten staan, dan wennen ze er aan en worden minder voorzichtig.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-11-23 - 11:56:52 send message to pietparkiet 10

MAAR IK LAAT ZE OOK STAAN HOOR IK BEN BLIJ DAT DE MEESTE VOGELS OP DE TT ZITTEN MAAR IK HOOP DAT DIE MUIZEN OPBOSSEN NU WANT IK WIL OVER EEN PAAR WEKEN WEER GAAN BROEDEN OJA NOG EEN VRAAGJE WAT HEBBEN JULLIE TUSSEN JE PLAFOON IS ER IETS WAT MUIZEN NIET LEKKER VINDEN BEHALVE EEN KLEM OM HUN NEK




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede